Monday, June 28, 2010

Hari yang mendung

alam semuer...
kebelakangan ni cuaca sejuk dan redup je....sebenar nye ari ni saya pun rase cam tu...mendung aje...sesekali hujan jugak....semue nye kerana seorang sahabat....shabat yang saya sayang...dan pernah berjanji akan bersahabat sampai biler2...ntah la...susah untuk menjadi sahabat yang baik sebenar nye....maklum la kiter bukannya sempurna...semuer orang melakukan kesilapan....tak terkecuali saya sendiri...kadang2 kita hayal dan terleka tanpa kite sedar ade insan yang terluka...terluka kerana perbuatan kite....perbaiki la sementara masih ade kesempatan...peringatan bersama. Tahniah buat sahabat saya...sekian lame menunggu akhir nye mase telah tibe...saya tumpang gembira mendengar berita gembira ini...walaupun dari jauh...semoga kau terus di berkati...amin...


1997

2010

OK la....melalut melayani perasaan...meh la cerita pasal kek balik....babai....

No comments:

Post a Comment