Sunday, February 20, 2011

Hitam, Putih & Silver Theme - Aisyah

Salam buat semua....
dah lama rase nye tak update blog....saya sibuk sikit menguruskan majlis perkahwinan adik bujang saya....
kat opis pun banyak kerja yg tertangguh sebab ari tu mc panjang.....saya baru keguguran...nak kate baru tak la baru sangat...tapi masih la berpantang....jadi tak banyak order yg saya dapat amik....kurang kurangkan...kena berehat....kesihatan harus di utamakan juga hehee...nanti dah sakit cemane nak buat kek...anak anak dan suami lagi nak jaga....ermmm berat kan tanggungjawap seorang ibu ni...rumahtangga lagi...nak cari rezeki lagi....yang pasti rezeki yang halal...so korang2 para pembaca ni mari la support business ku ini...hehehe....dah jom kita ceritera pashal kek lak....
order kali ni dari Aisyah...Aisyah keja kat Langkawi so sempena majlis pertunangan nye di adakan di umah mak abah nye di Kajang....dier order kek untuk hantaran dari saya....thanks ye Aisyah order dari Kak Sar...semoga jumpa lagi...jom layan gambar kek Aisyah tuk Fadzli ni....

8" Moist Choc. kek + Fondant + Gumpaste Flower + reben


No comments:

Post a Comment