Wednesday, February 22, 2012

CLASS CAKE

Minggu lepas saya buat kelas ngan Kak Sue dari Karak.... Kak Sue nak belajar buat kek ngan buttercream........pagi2 sue dah datang umah saya....hehehe....
 terkezut mengenali kak sue ni....sangat la awet muda.....cam tak percaya pun ade....
seronot sepanjang kelas.....meriah cerita nya macam dah lama kenal....
sue ni memang dah bisness... tapi bisnes cekelat so sekarang nak tambah tambah produk nak jual kek pulak...kepada sue...selamat maju jaya dan semoga terus sukses..... saya seronok dapat berkenalan ngan sue.....harap2 sue pun gembira belajar ngan saya....saya dah curah segala yg saya tahu.... semoga ilmu yg kita kongsi di berkati...aminnn
so kepada kawan kawan yg berada di Karak dan kawasan yang sewaktu denganya kalau nak order cekelat atau kek boleh la hubungi sue @ 011-1216 2801. Jgn terkejut ye...nombor nya memang 8 angka....
tq sue

ni dia sue....berposing dengan kek hasil deconya sendiri....tahniah sue....

tada.......dah siap.....comel kan kan kan.......
ni ape hal lak ni.....sibuk sibuk kat kelas orang ni.....hehehe.....

No comments:

Post a Comment