Wednesday, March 14, 2012

Gift Cupcakes

Salam sejahtera kepada semua.............
dah lamer saya tak memunculkan gambar baru kan kan.......... sori la saya sedang sibuk... sibuk membantu adik lelaki kesayangan saya yg tengah lintang pukang membuat persiapan hari bahagia nya............. sian kat adik saya ni...... maklum la umur nye muda jadi kurang pengalaman sikit..... pas tu byk benda nak buat sendiri kesian la kan.... saya memandang dier tiap2 hari....sgt kesian..........tapi tak pe la...itu semua pun untuk kebahagiaan die bersama orang yang dier cintai juga.... harap2 segalanya berjalan lancar............

sekarang jom kita tengok gambar kapkek ni........... order dari Nani again.......

to Nani..... terima kasih yang tak terhingga......... tak putus putus menyokong Kek Kak Sar.........





No comments:

Post a Comment