Monday, June 25, 2012

Happy Birthday Zareef

Kawan baik saya yang dok nun jauh di Rawang order cupcakes ni sempena besday anak nye yg ke 2 tahun....sudah 2 tahun baby magic ni....saya panggil die magic sebab ade cerita magic pasal kelahiran budah ensem ni....cumel sangat...saya suka baby hahaha..............
so dah anta kapkek ni saya juga di jemput meraikan besday boy ni....dok la saya sekeluarga melepak sepanjang ari kat umah bespren saya ni... best... dia ni pandai masak... menu ari tu pun sedap sedap dan palin best ade makanan peberet saya... Bihun Sup... ahaha.... memang ketagih bihun sup kau Cik Nine oiiiiii............................... terima kasih banyak2 Nine...
Nine ni sahabat saya dari sekolah rendah....kami berkawan dari darjah 2...ermmm bayangkan la keakraban kami....dah macam adik beradik...mane tak nye..umah kitaorang dekat dekat...pegi sekolah balik sekolah same2.... kawen pun same umur...beranak pun sama umur..tapi anak die lebih sorang dari saya hahahahaha.............dan best sekali anak saya ngan anak dia pun boleh ngam...arrr korang ni... Ika ngan Nayli.... jgn nak ingat k-pop aje... tahun depan PMR.... ingat pesan mama ni....kalau nak di ceritakan pasal saya dan Nine ni terlampau banyak rasanye kenangan yg kitaorang lalui bersama....tak tercerita akak.........hahahaha...........satu yg saya nak berkongsi dengan pembaca semua ialah....jadi la sahabat tak kira di waktu susah dan senang...Nine kau memang sahabat terbaekkk aku....sayang kau.............
kepada Zareef...aunty ucapkan selamat hari jadi....semoga menjadi anak yg soleh...yg menyayangi ibu bapa.... amin....

cerita dah abis jom layan gambar ......membebel aje layan perasaan....

mini red valvet....

campur campur... choc. moist ngan red valvet...

ANGRY BIRDS

MICKEY MOUSE...

Ni la kami..................



1 comment: