Monday, July 2, 2012

Red Valvet & Rainbow Cake - Siti Tumaiyah

Salam sejahtera kepada kengkawan dan pembaca semua........
ramadhan semakin hampir... korang macamane ek? dah prepare ke? ke sibuk prepare tuk raya je... hehehe........ sibuk lak saya hal orang ek.....saje je...

kek kali ni di order oleh Puan Siti Tumaiyah.... saya panggil kak Siti aje.........kak siti ni kawan tempat kerja lama saya....sangat la lama dulu.....seawal saya mengenali alam pekerjaan... tapi saya tak tahan lama 4 tahun kerja sudah... saya pun cari kerja lain tapi kak siti ni saya respect tol la... masih bekerja hingga ke hari ini...ops salah... hingga hari die order kek ni la.... kek ni sebenarnya kak siti hadiahkan untuk rakan2 tempat kerja die sebab kak siti nak berenti kerja dah... pas ni kak siti nak jadi mem je kat uma... hehehe..........

ok la.... terima kasih tak terhingga kepada kak siti sebab sudi order kek dari kak sar... saya doakan semoga kak siti di murahkan rezeki dan semoga ceria selalu....

Gambar-gambar ni minta tulun kat member kak siti.... kak habibah tulun ambik & forward kat saya... terima kasih Kak Bib...

Ni la roper nye... kek dah di potong...

saja zoom besau sikit... puas mate memandang....

nampak tak warna warni tu? ermmmmm sedap nye.... terliur ke? hahaha... selamat terliur....

ni dah selalu tengok... tapi nak tayang gak....

menariks nariks jiwaku....warna merah nye menggugat keimananku.......










No comments:

Post a Comment