Wednesday, December 14, 2011

Kek tengah malam buta

Salam semua....
Apa kabar korang semua ek? saya kabar sunburn....a.k.a dayang senandung....minggu lepas bawak anak2 mandi pd.....macam biasa buat perangai lupa nak pakai sunblock sebab dah lama tak g mandi laut.....dan padan muka saya muka dah merah pas tu jadi itam pas tu mengelupas...gud gud....sengsara nye kulit pedih pedih...tiap-tiap malam sapu losyen...kalo tak tak boleh tido...so korang korang kalau g mandi laut jangan lupa ye....
jom balik pada citer asal pasal kek...
kek ni kek colorful....Arina order sempena birthday bos die....ade salah paham sikit masa order tu...tu la order last minute katakan....ari yg sama baking, tunggu sejuk, deco dan deliver....amik ko...tengah malam baru saya deliver kek ni...maklumla saya berkerja...jadi balik kerja baru start baking...saya ingat arina nak pakai kek ni lusa hari nye.....rupa2 nya esok hari nya....tapi nasib baik arina kata tak pe dia tunggu...so saya tak kisah....encik husband sangat sporting teman saya hantar kek ni malam2 buta....
trima kasih arina kerana sudi order kek dari kak sar dan sanggup menunggu walaupun       lambat....
jom layan gambar.....




CAM NI LAH RUPERNYE PAS POTONG.....SEDAPKAN.....JEMPUT MAKAN


2 comments:

  1. Ekekeke... kek tgh mlm ek? aku slalu gitu kan? tq na. cayang kamu....

    ReplyDelete
  2. cayang kamu juga.........tq sebab tak serik order ngan aku.....muahhhhhh

    ReplyDelete