Thursday, December 22, 2011

Red Velvet Cake

Salam kengkawan pembaca...

Kali ni saya buat RV kek untuk besday staff husband saya.....tiba tiba terajin lak nak buat.....saya buat kecik aje sebab kata nye tak ramai nak makan.....buat saja saja....so tercipta la kek kecik tuk staff Hitachi Transport....dengar dengarnye...semua suka makan RV kek ni....korang yg lain kalo nk try gak jemput la sms saya ye...0123549695... :)

cam biase bila dah buat tu.... cream cheese ade lebih...saya buat lagi dalam bekas kecik cam ari tu...daripada buang aje cream cheese tu baik saya buat baru dan jual dapat gak pulang modal kan....
Mardiah...kawan opis saya beli...saja buat makan sebab ari tu saya buat 3 bijik...dia tak dapt....harap Mardiah gumbira...segala kekurangan saya minta maaf ye...

jom layan gambar....


DAH SIAP POTONG POTONG TU....PINGGAN DAH STAND BY...HEHEHE.....

NI LA WAJAH BESDAY GIRL NYE...MS HAMIMI...


NI...LEBIH NYA DI JUAL KEPADA PUAN MARDIAH...KAWAN OPIS SAYA

No comments:

Post a Comment