Thursday, December 22, 2011

SWEET PURPLE

Salam....

Cuti sekolah dah semakin ke penghujung nye....korang dah siapkan ke barang2 persekolahan untuk anak2? baju baru, buku2, barang2 dan macam2 lagi la...anak dara saya siap nak basikal lagik...boleh!!! hahaha.....padahal lansung tak de kena mengena...ok lah...tuk anak2....selamat menikmati cuti sekolah yg tinggal lagi seminggu aje....enjoy la puas puas ye....

dah jom kita cerita pasal kek lak....
Kek kali ni di tempah oleh puan Zainab dari Kelana Jaya...kata nya untuk hantaran perkahwinan....
Puan Zainab datang amik kat opis saya di Subang Jaya....pagi2 lagi dah sampai...kesian dier kena tunggu saya sebab saya lambat sikit....minta maaf ye Zainab....& tq sebab sudi order ngan saya....

jom layan gambar kek yg sweet ni....saya sendiri sangat teruja tengok warnamya...so sweet....



No comments:

Post a Comment