Wednesday, December 7, 2011

Merah...

Salam semua

minggu ni minggu merah di premis saya....dapat order kek dan kapkek tema merah.....order kali ni dari aunty saya...aunty muda...heheh atau pun menten muda...order mengejut gak la...sebab saya lambat buka fb...nasib baik sempat....kapkek ni order tuk hantaran kawin anak buah nye...nak bawak ke kedah naik bas lagik...hehe...di sebab kan kesilapan teknik saya terlupa nak tulis ucapan selamat pengantin baru nye...tulis nama aje...sori ye...di samping kek tuk hantaran kak ida order kek katun tuk makan makan dalam bas..ye la jalan jauh la katakan....so semoga selamat semua nye...ni dia semuanya vanila buttercake...kak ida tak suke kek coklat hehehe...takut gumuk la tu....hehehe.....thanks kak ida sudi order dari ina....& thanks to shida gak adik kak ida yg datang collect kat tol bandar saujana putra dalam keadaan hujan....saya minta maaf ye talipon saya mengong sikit masa tu....sebenarnye bukan tipon ok...line maxis yg mengong kat area umah saya tu....nyampah!!!!




NAMPAK TU BANYAK KATUN NYE.....BEREBUT LA KORANG YE KANAK KANAK......

No comments:

Post a Comment