Wednesday, November 23, 2011

Wedding cake ke Kundang

Salam kengkawan dan pembaca semuer....musim cuti sekolah dah mula...so bermakna musim orang kawen pun mula la....hehe...saya pun dah dapat order pertama sempena orang kawen musim ni....
Order kali ni datang nya dari kawan baik jugak....saper lagi nak mempercayai kite kalau bukan kawan baik ye tak....name dier ruzaina ayu...saya dah berkawan dengan dier dari sekolah rendah lagi...ohhh sungguh indah kenangan zaman kanak2....ayu order kek ni untuk majlis perkahwinan adik die....kek fondant tuk hantaran...lagi satu kek tiga tingkat & kapkek untuk acara potong kek....so berangkat la saya sekeluarga ke Kg Melayu seri kundang dengan kereta kecil kami...menhantar kek besar ayu ni....ayu yang oder nak kek besar besar pas tu nipis aje...tak payah tebal tebal...so as per request saya buat aje la.

Sebenarnya dulu saya pun menetap di sini..lame gak...tapi sekarang umah tu tinggal adik saya aje sekeluarga so pas anto dan makan kenduri saya g la melawat anak buah yang ala tomey tomey....syok nye dapat baby hehehe...bawak balik kang baru tahu....hehehe
dah la jom layan gambar kek kek ayu ni...& seperti biasa terima kasih banyak2 ayu kerana mempercayai saya tuk buat kek perkahwinan ni...dannn pada sesiapa yg berhajat boleh la menghubungi saya...insya'allah saya akan buat yang terbaekkkkk......


KEK FONDANT TUK PIHAK POMPUAN....BENTUK LOVE LAGI...




TINGKAT ATAS SEKALI...


TINGKAT KE-2...TENGAH TENGAH LER...HEHEHE....


TINGKAT BAWAH SEKALI...






NI LA...DEWAN TEMPAT BERLANGSUNG NYE MAJLIS....


PEMANDANGAN DALAM DEWAN....


NAK SELIT GAK...ADA GAYA TAK?? HEHE....BERSAMA ANAK BUAH SAYA SHAFINA NAFISYA..


No comments:

Post a Comment