Monday, November 14, 2011

Beer Mug for Kamal

Salam kepada semuer pembaca...
saya tak berapa ade mood nak bercerite la ari ni...mood saya terganggu...sepanjang minggu lepas byk hal lak kat opis ni....semua serba tak kena....byk lak salah yg saya buat...so minggu ni dengan semangat baru...mahu jadi baik... tak banyak sikit pun jadi la...ye la kita ni manusia memang tak sempurna... kadang2 tak tau pun ape yg kita lakukan menyusahkan orang, tak perasan...tak nampak...tak pe la saya redha....
tapi walau pun tak de mood nak bercerita....mood buat kek masih tetap menten....tetap seronok...hehehe
order kali ni dari Harvin...Harvin yg dah berkali kali order ni...ini adalah order red velvet saya yg pertama...harap tak menghampakan...sebenarnye Harvin order untuk bos nye...bos nye ialah kawan sekolah saya dulu....saya tak dapat hantar kek harvin kali ni...sebab sepanjang minggu ni saya berkongsi kereta dengan hubby....kereta hubby rosak....so Harvin kena arrange collect sendiri kek ni....bukan Harvin yg collect dari saya tapi kawan nye En Razak...kami berjumpa di parkson masa lunch....hehehe....sori ye Harvin kena amik sendiri...& tqvm.



No comments:

Post a Comment