Thursday, November 17, 2011

Cupcakes Hantaran Zaza

Salam....
dah lama saya tak dapat order buat cupcakes...orang suka makan kek besar dah kot...tak kisah la...mana mane pun tak pe...orang order kalau saya mampu buat saya buat kalau tak mampu tidak lah....besar ke kecik ke orang punye duit orang punye suke la....hahaha....sebenar ade macam2 orang so tak semua orang sama...betul tak?? memang la betul kalau semua sama dah macam robot la pulak....
oder kali ni datang nye dari sorang awek ni...name nye Zaza....Zaza order tuk hantaran tunangnye....lame dah dier order dengan semangat nye....so tibe la ari nak collect....Zaza ni dok kat KL...kawasan pandan pandan la...kg pandan ke pandan indah ke ....entah  pandan mane lupa plak...dengan confident nye nak datang amik...saya pun tanye la...Zaza ikut jalan mana.....dier pun citer citer la...ade ke patut dier nak g arah Selayang....aduhai Dik oiii.....ikut selayang tak jumpa la umah akak....so saya pun bagi la tunjuk ajar...dan akhir nye berjaya la Zaza ni sampai depan umah saya dengan bakal tunangnye dalam hujan renyai senja tu...comey je budak ni...hehe...banyak gak la kitaorang sembang...
to Zaza tqvm sebab order ngan akak dan collect sendiri...hehehe
Selamat Bertunang...semoga selamat hingga ke jinjang pelamin...taniah dik....

TEMA PINK


No comments:

Post a Comment