Wednesday, November 9, 2011

Buttercake Warna Warni

Ainil kawan saya masa sekolah dulu order kek ni untuk birthday anak pompuannye Keisha...baru 1 tahun.ala tomey tomey..mase order tu Ainil tunjuk kat saya gambar kek yg dier nak....kau boleh buat tak Rin? huyooo... Arin lagik.....Arin tu name saya masa kat sekolah asrama dulu....mane ade panggil Sar...sekarang aje panggil Sar...ni keja budak2 opis saya la ni....hahaha...ala name aje ape lah sangat...saya tak kisah...biler saya tengok gambar kek tu..ehhhh belang belang cantiknye....ok gak ni....tapi banyak koje la sikit kot....tapi tak pe la...si Ainil ni pun dah byk support Kek Kak Sar...rajin order...siap ngan adik beradik dier sekali order....timer kasih byk ye Ainil.....susah nak cari kawan yang cam ni...menyokong bisnes kawan...baguihhh la ko ni kan...hehehe...puji lebih lebih laks...tapi betul iklas ni....saya berbesar hati menerima order Ainil ni....saya pun g la membeli loyang kek lagi buat tambah tambah....maklum la loyang kek bukan banyak mane...rumah kecik tak dapat nak boh barang banyak banyak.. lagi pulak saya ni 'rajin' la sangat nak mengemas so jangan nak bli barang banyak2 kang tak de tempat nak simpan...stor pun dah tak de kat umah ni....sian kan... adik saya dah pindah dok ngan saya...tak de bilik kosong lagi so saya kemas la stor jadikan bilik...sian adik saya kan... tido kat bilik stor aje...tapi dah kosong kan ye...jgn salah paham lak...bilik tu dah cantik sekarang...tak caya  tanya adik saya hahaha.....ala untung ade tempat tinggal kan....bersyukur la dengan ape yg ade tu...kecik ke besar ke bukan ukuran...janji bahagia...bahagia ke??? hahaha.....saya bersyukur dgn apa yang saya ade sekarang ni...alhamdulillah...terima kasih tuhan yg memberikan rezeki kepada saya dan keluarga...eh eh melalut lak....jom layan citer kek balik...jemput...


eh...apsal ek sengat lak gambar ni....tak pe tak pe ade gambar lain kat bawah...sila tengok dgn sabar ye....hehehe

aaaa.....kan ok tu...tegak je....gambar burung antu pun nampak...

ni la gambar biler dah potong...Ainil emel kat saya...thanks ye Ainil...

korang nak tak? jemput la makan...hehehe....amaran 'JANGAN JILAT SKRIN KOMPUTER ANDA!!! tapi order la cepat sms saya 012-3549695...roger roger...

No comments:

Post a Comment