Thursday, November 3, 2011

Happy Birthday Uyien

Kapkek order dari kawan baik saya Siti Zalina untuk gegirl nye...dier nak gambar angry bird, domo ngan smurfs....mase mula2 dier cakap domo, terbongok-bongok la saya memikirkan...domo ni menatang apa lak ni...aduh...tak penah ade orang minta gambar domo pun....dgn selamba dier kata ko google la...haha...tak kuasa aku nak google....kuserahkan aje kepada tauke edible image....so ini la gambar yg berjaya...ari yg sama saya buat delivery ke bukit jelutong...saya singgah umah kawan baik merangkap adik beradik saya ni...maklum la saya pun dah lama tak jumpa ngan mama nye...dulu masa sekolah2 selalu balik umah die...sekarang ni dah dok jauh2 jarang lak menyinggah..tak baik betul kan...hehehe...tapi tak per...kau tetap di hatiku....i luv u pren....



No comments:

Post a Comment