Monday, November 14, 2011

Kek Prune vs Strawberry Cheese Cupcake

Minggu nak makan kek....saya buat kek ni tuk makan makan...ajak kakak sekeluarga lepak dan makan makan kat umah...untuk mak mak saya buat kek prune...saya buat kek ni sebab dah lame tak makan dan kakak saya pun sangat la suka kek ni....kek ni sedap tapi awas kepada sesiapa yang tak suka manis kek ni tak sesuwei ok...dan kepada yg kencing manis tak boleh makan ye...tapi kalau nak makan juga..... makan la sikit aje....hehehe kesian.....hilang satu kenikmatan....rugi wooo....so jaga kesihatan ye ye...
tuk budak budak saya buat strawbery cheese kapkek...mmmmmm budak budak sangat suka....anak2 dan anak buah saya sangat sangat suka....memang sedap...saya pun suka...topping nye tak la manis jangan tertipu ngan warna merah nye ye....warna aje tu...hehehe....mula mula anak buah saya tak nak....tapi bila dah rase sekali hah!!! amik kau...siap panjat atas riba saya nak lagi....mmm baru korang tahu penangan cheese cake...hahaha.....so jom la tengok gambar kek dan kapkek yg di hasilkan dikala minggu yg bosan dan ghairah nak makan kek...syok lepak2 sambil makan kek kek buatan sendiri ni...jemput tengok...hehehe nak jemput makan tak sempat sebab semua nye dah masuk dalam perut kitaorang...hehehe...babai...

KEK PRUN - BELUM POTONG...DECO SIMPLE SIMPLE AJE...TUK MAKAN SENDIRI...

TU DIA....SEDIA TUK DI MAMAM....

KEJAP JE NI...DAH TINGGAL SEPARUH....

NI LA DIA STRAWBERRY CHEESE CUPCAKE.....NAMPAK MENGGHAIRAHKAN KAN???

MEMANG GHAIRAH.....

NYUM....NYUM........

No comments:

Post a Comment